Antrenman saat 15.00'te olmasına rağmen futbolcular sabah 09.00'den itibaren Ümraniye'deki tesislere giriş yaptı.
Bu arada daha önce 2 gün izin yapacakları açıklanan futbolculara Sivasspor yenilgisi sonrası sadece 1 gün izin verilirken, siyah-beyazlılar, Fenerbahçe maçı hazırlıklarına bugün öğleden sonra tesislerdeki salonda yapacakları antrenmanla başlayacak.