Orta yol bulunur
Yönetimle konuştuğunu ve kendisine söylenen "Senden memnunuz ama tasarrufa gitmeliyiz. Gerekirse maç başına da anlaşma yapabiliriz" teklfine soğuk bakmadığını ifade eden Okan, "Üzerime düşen fedakârlığı yapmaya hazırım. Mutlaka bir orta yol bulunur. Yönetimin genel karanını anlaşıyla karşılamak gerek. Menajerim Ahmet Bulut'a da söyledim. Yönetimle aralarında bu işi çözecekler" diye konuştu.
Tek sorun stres
Şu anda tek düşüncelerinin Yunanistan'ı yenmek olduğunu söyleyen Okan Buruk şöyle devam etti: "Yunanistan, son Avrupa şampiyonu olarak konumunu korumak ve bu başarısını Dünya Kupası'na taşımak istiyor. Biz de benzer durumdayız, ancak takım olarak daha iyiyiz. Tek sorun aşırı stres altında iyi oynayamıyoruz. Sakin olmalıyız. Seyircimizin de desteğiyle kazanacağız. Bu inanca sahibiz."