Ümraniye tesislerinde de olay!

Beşiktaşlı taraftarlar, takımlarını Ümraniye Nevzat Demir Tesisleri'nde de protesto etti. Sivasspor'a 1-0 yenilen Beşiktaş, karşılaşmadan sonra Ümraniye Nevzat Demir Tesisleri'ne gitti. Siyah beyazlı takımı yaklaşık 20 taraftar karşıladı. Teknik direktör Tigana ve futbolcular aleyhine tezahürat yapan taraftarlar, jandarmanın yoğun güvenlik önlemi nedeniyle takım otobüsüne herhangi bir saldırıda bulunamadı. Bu arada Beşiktaş yönetimi, teknik direktör Jean Tigana ve futbolcuların tesislerde toplantı yapacağı öğrenildi.

Karakartal'a devam... Karakartal Mobil Uygulamaları