Ulu Önder Atatürk'ü anıyoruz

Beşiktaş Kulübü Başkanı Yıldırım Demirören, Büyük Önder Mustafa Kemal Atatürk'ün ölümünün 68. yıldönümü dolayısıyla bir mesaj yayınladı. Demirören, siyah-beyazlı kulübün resmi internet sitesi aracılığıyla yayınladığı mesajında, şunları kaydetti:

''Ulu Önder Atatürk'ü ölümünün 68. yılında saygıyla anarken, ilke ve devrimlerine yürekten bağlılığımızı yineliyoruz.

Kurduğu laik ve demokratik Cumhuriyetin yılmaz bekçileri olmaya devam edeceğiz.

Atamız'ın ilkeleri ile yola çıkan bir camia olarak, O'na olan kalbimizdeki derin sevgi, saygı ve inanç, dünya döndükçe, Beşiktaşlı duruşumuzla sürecektir.''

Karakartal'a devam... Karakartal Mobil Uygulamaları