‘Bir ilk olacak!’
Dunga'nın telefonu sonrasında çok mutlu olduğunu dile getiren Bobo, “Ligde 8 gol attım. Sanırım böyle birşeyi hakettim. Türkiye’de forma giyen Alex ve Edu gibi Brezilyalı oyuncularla da görüşüyorum. Onların tecrübelerinden yararlanıyorum. Eğer milli formayı giyersem, sanırım bir ilki başaracağım. Çünkü İspanya, İtalya ve Brezilya’nın dışında milli takım teknik direktörünün ilgisini çekmek çok zordur” dedi.