İnönü Stadı'nda Beşiktaş ve Sivasspor'un karşı karşıya geldiği maç bitiminde Beşiktaş taraftarı alınan mağlupbiyet nedeniyle protesto gösterilerinde bulundu! Şeref tribünü önünde toplanan taraftarlar, ellerindeki sopa ve taşları tribünün çıkış kapısına attılar. Polisin müdahale ettiği taraftarlar, daha sonra tezahüratlar yaparak, Maçka Parkı'na doğru yürüdüler.