‘1 YIL AVANTAJLIYIZ’
Başkan Demirören’in ardından Mario Berk de Rüştü transferinde ne kadar doğru bir adım attıklarını açıkladı. Rüştü’nün transferini bir gece de bitiren ve günlerdir Celal Kolot ile birlikte transfer çalışmaları içinde olan genç yönetici Mario Berk, camiadan gelen tepkilerin yersiz olduğunu belirtti. Mario Berk’in yarısı peşin yarısı da garanti para verdikleri Rüştü ile ilgili ince bir hesap yaptığını detayları ile şöyle anlattı: “Runje bizden yılda 900 bin euro alıyordu. Rüştü 1.5 milyon alacak ama Runje’nin ayrılmasından dolayı 1 milyon Euro bonservis bedeli alacağız. Böylece aradaki fark kapanıyor ve 1 yılda kara geçiyoruz. Tepkiler olabilir ama biz Rüştü’ye güveniyoruz. Rüştü hala milli takım kalecisi üstelik milli takımın 2. kalecisi Hakan da biz de. Kalemizde hiç sorun yok. Ayrıca kontenjanı boşaltarak ön liberoya da bir yıldız alabiliriz.”