Rico: "Fener'i bize bırak"

Beşiktaş’ın Brezilyalı yıldızı Ricardinho, başkan Yıldırım Demirören’e galibiyet sözü verdi. Sambacı, "Kazanıp, taraftarın yüzünü güldüreceğiz" dedi.

Beşiktaş’ın büyük ümitlerle transfer ettiği Ricardinho, beklenen patlamayı F.Bahçe derbisinde yapacağını ileri sürdü. Başkan Yıldırım Demirören’e galibiyet sözü veren Sambacı, "Fener’i bize bırak. Kazanıp, taraftarın yüzünü güldüreceğiz" dedi. F.Bahçe’nin teknik direktörü Arthur Zico ve rakibin yıldızı Alex’i yakından tanıdığını anlatan Ricardinho, "Onların düşüncelerini sahada uygulamalarına izin vermeyeceğiz. Kötü gidişe bu maçta son vereceğiz" dedi.

Derbi galibiyeti ile tüm olumsuzlukları sileceklerini belirten Brezilyalı yıldız, şöyle devam etti:

Beşiktaş formasının  hakkını vereceğiz

"Delgado ile birlikte orta sahada ağırlığımızı koyacağız. Tek hedefimiz, derbi maçtan galip ayrılmak. Tüm gücümüzü bu maçta ortaya koyup, Beşiktaş formasının hakkını vereceğiz."

İkinci başkan Murat Aksu ile birlikte Nevzat Demir Tesisleri’ne gelerek futbolculara moral veren başkan Yıldırım Demirören ise, "Sizden Fenerbahçe galibiyeti bekliyorum" dedi. Futbolcular da 3 puan sözü verdi.

Karakartal'a devam... Karakartal Mobil Uygulamaları