Öner hakemi eleştirdi

Beşiktaş Kulübü Genel Sekreteri Kenan Öner, zorlu Porto maçından sonra Ankaragücü'nü mağlup ettikleri için mutlu olduklarını söyledi.

Avrupa Şampiyonlar Ligi'nden elendikten sonra Turkcell Süper Lig'e döndüklerini ifade eden Öner, ''Ankaragücü karşısında 3 puan almak zorundaydık. Puan kaybına tahammülümüz yok. Bugün ilk yarı iyi futbol oynadık. İkinci yarıda zaman zaman iyi futbol sergiledik. Devre arası 1-2 eksik pozisyona takviye yapabiliriz'' diye konuştu.

Maçın hakemi Bülent Demirlek'i de eleştiren Kenan Öner, ''Hakem ikinci sarı kartları göstermedi. Kırmızı kartlar var gibiydi. Hakemin biraz daha dikkatli olması gerekiyordu'' dedi.

Karakartal'a devam... Karakartal Mobil Uygulamaları