‘Kalmak istiyorum’
Attığı iki golde de Çalımbay’ın büyük katkısı olduğunu dile getiren Ahmed sözlerini şöyle noktaladı: “Oyuna sağ kanatta başladım, gidişata göre sola geçtim. Son dakikalarda Pancu’yu çıkartan hocam, beni serbest adam olarak görevlendirdi. Maç da işte böyle döndü. Biz kalan tüm mücadeleleri kazanıp, rakiplerin kaybetmesini bekleyeceğiz. Ama şu da bir gerçek ki, zirvedeki takımların hepsi çok güçlü. Önümüzdeki yıl, Beşiktaş’ın yılı olacak. Sürekli benim gideceğim yazılıyor. İşin doğrusu şu; Mukavelem sürüyor. Bu konudaki kararı teknik heyet verecek. İnşallah burada mutlu sona ulaşırım."