"O müthiş bir hoca"

Konyaspor maçının kahramanı Ahmed Hassan, çok özel açıklamalar yaptı. Attığı iki golle büyük moral bulduğunu ifade eden Mısırlı yıldız, Rıza Çalımbay’a övgü yağdırdı: “Müthiş bir hoca. Futbolculuktan gelmesi büyük avantaj. Derdimizi anlıyor. Futbolu ve sistemleri çok iyi biliyor. Hırsı ve kazanma arzusu, bizi de ateşliyor. Sezon başında Rıza hocayla lige başlasak şu anda şampiyonluğa oynardık. Hatta iddia ediyorum, şampiyon olurduk. Del Bosque’nin kariyerini asla küçümsemiyorum. Ancak o, Türk Futbolu hakkında bilgi sahibi değildi. Takımı tanımıyordu, üstelik 13 tane de yeni transfer yapılmıştı."

‘Kalmak istiyorum’

Attığı iki golde de Çalımbay’ın büyük katkısı olduğunu dile getiren Ahmed sözlerini şöyle noktaladı: “Oyuna sağ kanatta başladım, gidişata göre sola geçtim. Son dakikalarda Pancu’yu çıkartan hocam, beni serbest adam olarak görevlendirdi. Maç da işte böyle döndü. Biz kalan tüm mücadeleleri kazanıp, rakiplerin kaybetmesini bekleyeceğiz. Ama şu da bir gerçek ki, zirvedeki takımların hepsi çok güçlü. Önümüzdeki yıl, Beşiktaş’ın yılı olacak. Sürekli benim gideceğim yazılıyor. İşin doğrusu şu; Mukavelem sürüyor. Bu konudaki kararı teknik heyet verecek. İnşallah burada mutlu sona ulaşırım." 

Karakartal'a devam... Karakartal Mobil Uygulamaları