Kurul, bu akşam İstanbul'da yaptığı toplantıda, siyah-beyazlıların talebini oy çokluğu ile reddetti. Turkcell Süper Lig'in 5. haftasında Ankaraspor ile Beşiktaş arasında Ankara'da yapılan maçın son dakikalarında siyah-beyazlıların Nobre ile attığı gol, hakem tarafından ''elle oynama'' gerekçesiyle geçerli sayılmamış ve pozisyonun ardından Nobre sarı kart görmüştü. Pozisyonun TV görüntülerinde Nobre'nin elle oynamadığının belirlenmesi üzerine Beşiktaş Kulübü, futbolcusunun sarı kartının uygulamadan kaldırılması için Tahkim Kurulu'na başvuruda bulunmuştu.