Fenerbahçe Kulübü Asbaşkanı Mahmut Uslu'nun, "Beşiktaş'ta Fenerbahçe olmaya başladı" şeklindeki açıklamasıyla ilgili olarak, "Böyle açıklamalar bana göre gereksiz söylemler. Kimseye yarar getirmeyeceği gibi zararı olan ve camiaları geren sözler. Onlarda geçen sene bizden Tümer'i almışlardı. Böyle açıklamaların yapılmasını hoş karşılamıyorum. Yöneticiler daha dikkatli açıklamalar yapmalıdır" şeklinde konuştu. Üzülmez, Fenerbahçe'nin Roberto Carlos'u transfer etmesiyle çıtayı yükselttiğini fakat, herşeyin sahada belli olacağını vurgulayarak, "Fenerbahçe Roberto Carlos'u transfer ederek çıtayı yükseltti diyebiliriz. Kendisi iyi bir futbolcu ve dünyaca tanınıyor. Ama, daha öncede böyle ismi tanınan futbolcular gelip bir başarı yakalayamamışlardı. Herşey lig başlayınca belli olacak. Şimdiden konuşmak çok erken olur" diye konuştu.
İbrahim Üzülmez, yeni teknik direktör Ertuğrul Sağlam ile birkaç kez telefonla konuştuğunu ve kendisinin başarılı olacağına inandığını ifade ederek, "Ertuğrul Sağlam genç bir teknik direktör. Hem futbolculuğunda hemde teknik direktörlüğünde başarı sağlamış bir isim. Kayserispor'da yaptıkları ortada. Bizim teknik direktörümüz olarakta başarılı olacağına inanıyorum. Hem Şampiyonlar Ligi'nde hemde ligde kendisi ile iyi sonuçlar alacağız" dedi. Beşiktaş'ın kaptanı son olarak, önümüzdeki sene hedeflerinin Süper Lig'de şampiyonluk ve Şampiyonlar Ligi'ne katılmak olduğunu belirterek, "Biz geçen sezon başarılı bir grafik çizdik. Genç bir kadroyla iyi sonuçlara imza attık. Önümüzdeki senede yapılacak birkaç takviye ile daha iyi olacağımıza inanıyorum" ifadelerini kullandı.