Kızlarımız Sırbistan'a gitti

Beşiktaş Bayan Voleybol Takımımız, 19-21 Eylül tarihleri arasında Sırbistan'ın Obrenovac kentinde düzenlenecek Balkan Kupası maçlarına katılmak üzere bu ülkeye gitti.

Beşiktaşımız, kupada Makedonya'dan Rudar Pljevlja, Romanya'dan Unirea İasi ve Sırbistan'dan Tent Obrenovac takımlarıyla aynı grupta yer alacak.

Siyah-beyazlılarımız, grubunda ilk iki sırada yer alırsa 27-28 Eylülde Bosna-Hersek'te düzenlenecek dörtlü finallere katılma hakkı elde edecek.

Beşiktaşımızın maç programı şöyle:

19 Eylül Cuma:
Beşiktaş-Rudar Pljevlja (TSİ 18.00)

20 Eylül Cumartesi:
Beşiktaş-Unirea İasi (TSİ 18.00)

21 Eylül Pazar:
Beşiktaş-Tent Obrenovac (TSİ 21.00)

Karakartal'a devam... Karakartal Mobil Uygulamaları