Beşiktaş taraftarı, dün semt merkezindeki bir parkta ilginç bir gösteri sundu. Fenerbahçeli bir gelin ile Beşiktaşlı bir damadın nikahını, "Biz evleniyoruz!" adını verdikleri oyunla sahneleyen Siyah - Beyazlılar, daha sonra tezahüratlar yaptı. Taraftarlar Sarı - Lacivertli bir atkıyı yaktılar.