"Kalıcı olmak zorundayım"

Beşiktaş'ın milli futbolcusu Koray Avcı, Futbol Federasyonu'nun aylık "Tam Saha" Dergisi'nde yer alan röportajında, eski takımı Çaykur Rizespor'da başarılı sezonlar geçirdiğini, ancak bir türlü gündeme gelmediğini söyledi. Koray, şunları söyledi: "Rize'de harika geçen sezonlarım oldu benim. Ama Çaykur Rizespor gündemde olan, takip edilen bir takım olmadı hiçbir zaman. Buraya geldiğimde değil o kadar, ona yakın performans gösterdiğim zaman bile burada bir anda gündeme gelmeye başladım. Açıkçası ben bunun doğru bir şey olmadığını düşünüyorum. Beni Rize'de oynarken takip bile etmeyenler buraya geldiğimde yere göğe koyamayınca bu benim içimde buruk bir sevinç yarattı."

Hakemlerle ilgili değerlendirme yapan futbolcu, "Ben hiçbir zaman art niyetli olabileceklerine inanmıyorum. Ama hata yapıldığını düşünüyorum. Bunun düzeltilmesi lazım. Sadece elinde düdükle yakından oyunu takip etmesi lazım ve tereddüt içinde değil inanarak düdük çalması, kart göstermesi lazım" dedi.

Karakartal'a devam... Karakartal Mobil Uygulamaları