İzmir çıkarması

Başkan Yıldırım Demirören, Ege'de bulunan 22 Beşiktaş derneğinin toplantısı için dün sabah İzmir'e gitti. Büyük ilgi gören Demirören toplantıda yaptığı konuşmada özetle şunları söyledi: “Sizler gücümüze güç katıyorsunuz. Yeni sezon öncesi hepinizin gönlü rahat olsun. Çünkü mutlaka şampiyon olacağız.”
Karakartal'a devam... Karakartal Mobil Uygulamaları