Evinde geçirdiği kaza sonucu sol aşil tendonu kesilen ve sezonu kapatan milli futbolcu, gelecek hafta başından itibaren salonda çalışmalara başlayacağını, ayrıca havuzda bacağını güçlendirme egzersizleri yapacağını anlattı.
Daha sonraki 2-3 haftalık bölümde saha çalışmalarına da başlamayı planladığını anlatan İbrahim Üzülmez, futbol hayatı boyunca ilk kez sakatlık nedeniyle sahalardan bu kadar uzak kaldığını, bu dönemde takıma katkı yapamadığından dolayı üzgün olduğunu belirtti.