"Beşiktaş Futbol Yatırımları Sanayi ve Ticaret A.Ş., V. Manisaspor'lu futbolcu Filip Holosko'nun transferi ile ilgili olarak İMKB'ye şu açıklamayı gönderdi: 16.11.2007 tarihli özel durum açıklamamıza istinaden, Şirketimiz ile Vestel Manisaspor arasında futbolcu Filip Holosko'nun transferi konusunda yapılan görüşmeler henüz netlik kazanmamıştır. Konu ile ilgili gelişmeler özel durum açıklaması ile bildirilecektir".
Dün akşam oynanan Beşiktaş - Ankaragücü maçının ardından takımın genel menajeri Sinan Engin ise Filip Holosko tranferini bonservis bedelinin yüksek olması sebebiyle dondurduklarını açıklamış ve bu futbolcu için istenilen ücretin çok fazla olduğunu ifade etmişti.