"Görevimi yaptım"

Rize maçında sahanın en iyisi olan kaleci Murat, dün yönetici Süleyman Eren tarafından tebrik edildi. Eren'in "Kim kaleye geçse devleşiyor" diyerek övdüğü Murat Şahin "Ben görevimi yaptım. Üç puan almamızda benim de katkım olduysa en mutlu kişi ben olurum" dedi.
Karakartal'a devam... Karakartal Mobil Uygulamaları