Serdar Bilgili yönetiminde kendisine haksız yere ceza kesildiğini belirten Ginuti "En yüksek ceza bana verildi. Yeni yönetimden durumu anlatıp paramı istedim. Bana hak verdiler ve ödeme sözü verdiler. Parma maçında da bunu tekrarladılar. Ben verilen söze inandım. Del Bosque gibi hemen FIFA'ya mı gideyim? Ama görünen FIFA'ya başvurup paramı alacağım. Beşiktaş'ın FIFA'lık olmasını istemiyorum" dedi.