Giunti FIFA'ya gidiyor!

Beşiktaş'ın eski İtalyan futbolcusu Giunti alacağı için FIFA'ya gitmeye hazırlanıyor. Beşiktaş'ta oynadığı dönemde 101'inci yılda kaçan şampiyonlukla birlikte kendisine kesilen yaklaşık 240 milyarlık cezayı geri isteyen Giunti, geçtiğimiz sene Parma maçı öncesi yönetimden bu alacağının ödeneceğinin sözünü aldığını ifade etti.

Serdar Bilgili yönetiminde kendisine haksız yere ceza kesildiğini belirten Ginuti "En yüksek ceza bana verildi. Yeni yönetimden durumu anlatıp paramı istedim. Bana hak verdiler ve ödeme sözü verdiler. Parma maçında da bunu tekrarladılar. Ben verilen söze inandım. Del Bosque gibi hemen FIFA'ya mı gideyim? Ama görünen FIFA'ya başvurup paramı alacağım. Beşiktaş'ın FIFA'lık olmasını istemiyorum" dedi.

Karakartal'a devam... Karakartal Mobil Uygulamaları