Bu sezon özellikle Juanfran'dan ağzı yanan, İspanyol oyuncuya boşu boşuna para verdiğine inanan idareciler, yerli futbolcuların da bu konudaki serzenişini haklı bularak bu kararı aldı. Siyah - Beyazlılar, sezon sonu sözleşmesi süren futbolcularla da yeniden masaya oturacak.
Beşiktaş Yönetimi, bu konudaki ilk uygulamayı Oscar Cordoba ile başlattı. Kolombiyalı kalecinin sözleşmesini iki yıl uzatan Kartal, yıllık parasını 900 bin dolara düşürürken, bunun yüzde 30'unu garanti olarak verip, kalanını maç başı olarak ödemek üzere anlaştı.