Futbolculardan örnek davranış!

Bazı futbolcular dün Beşiktaş Kulübü ile Memorial Hastanesi'nin düzenlediği organ bağışı kampanyasına katıldı. İbrahim Üzülmez, Emre Aşık, Daniel Pancu, Mustafa Doğan ve Veysel, törenle organlarını bağışladı. Mustafa Doğan törende bir de espri yaptı. Tecrübeli oyuncu, "Bu kampanyaya herkes destek vermeli. Bizler örnek olmalıyız. Ben sadece kalbimi bağışlamadım, çünkü onu yıllar önce eşim aldı" dedi.
Karakartal'a devam... Karakartal Mobil Uygulamaları