Süper Lig'de harcama limitleri açıklandı TFF, 2026-2027 sezonu Süper Lig takımlarının harcama limitlerini açıkladı.
Türkiye Futbol Federasyonu (TFF) Kulüp Lisans Kurulu, Süper Lig ekiplerinin 2026-2027 sezonu harcama limitlerini belirledi. TFF'den yapılan açıklamaya göre, ligde son 4 sezonun şampiyonu Galatasaray en fazla harcama limitine sahip takım oldu. Fenerbahçe ikinci, Trabzonspor üçüncü, Beşiktaş ise dördüncü sırada yer aldı. İşte takım harcama limitleri;Galatasaray: 9.006.596.835 TLFenerbahçe: 6.330.032.702 TLBeşiktaş: 4.123.397.974 TLTrabzonspor: 2.530.783.285 TLÇaykur Rizespor: 1.817.301.750 TLSamsunspor: 1.124.529.320 TLTÜMOSAN Konyaspor: 1.101.846.407 TLRAMS Başakşehir: 1.099.918.616 TLKocaelispor: 953.682.308 TLErzurumspor: 893.261.956 TLAmedspor: 893.261.956 TLÇorum FK: 893.261.956 TLGaziantep FK: 817.925.936 TLNatura Dünyası Gençlerbirliği: 805.716.149 TLikas Eyüpspor: 801.174.603 TLGöztepe: 678.239.611 TLKasımpaşa: 647.958.968 TLCorendon Alanyaspor: 571.608.883 TL Transfer dönemine girilirken kulüplerin kadro planlamaları, satış gelirleri ve UEFA organizasyonlarından elde edecekleri paylar doğrultusunda bu limitler büyük önem taşıyacak.