Orkun Kökçü derbi sonrası ağladı: "Özür diliyorum"
Süper Lig'in 11. haftasında sahasında Fenerbahçe'ye mağlup olan Beşiktaş'ta Başkan Serdal Adalı karşılaşma sonrasında kırmızı kart gören Orkun Kökçü'ye tepki gösterdi.
Süper Lig'in 11. haftasında sahasında Fenerbahçe'ye mağlup olan Beşiktaş'ta Başkan Serdal Adalı karşılaşma sonrasında kırmızı kart gören Orkun Kökçü'ye tepki gösterdi.