Koçun senin için Avrupa'nın en iyisi diyor. Sence doğru mu?
O benim antrenörüm olduğu için böyle söylüyor. Ama doğruluk payı vardır. Yerine göre Avrupa'nın en iyi kurucusu olabilirim.
İlk Ülker maçında 4 saniye kala faul yaptığında neler hissettin?
O pozisyonda faul yapmamam gerekiyordu. Ama pozisyon icabı oldu. Sonra sinirlendim, 4 saniye vardı ve skoru değiştirebilirdik. Seri başlamadan önce finali hedefliyordum ama o üçlük girdikten sonra final inancımız daha da arttı.
Finalde kimi istersiniz?
Finalde karşımızda Efes veya Fener olması beni çok ilgilendirmiyor. Sonuçta ikisini de yenecek gücümüz var. Finale çıkan ilk takım biziz, onlar bizim rakibimiz olmak için uğraşsın.
Taraftarın sana sevgisini nasıl değerlendiriyorsun?
Geldiğim günden beri bana inanılmaz bir sevgi gösteriyorlar. Desteklerini finalde de şampiyonluk için göstereceklerdir. Hep kupayı havaya kaldıracağımız anı hayal ediyorum...