İstanbul Valiliği'nde düzenlenen İl Spor Güvenlik Kurulu toplantısına katılan Deriş, burada basın mensuplarına yaptığı açıklamada, ''Güzel bir derbi maçı olmasını istiyoruz. İnşallah maçı alıp evimize döneceğiz'' ifadesini kullandı.
Bülent Deriş, kurulda alınan kararların genelde geçmiş derbi maçlarla aynı olduğunu belirtirken, geçen sene Kadıköy'de yaşanan olayların tekrarlanmaması için daha önemli kararlar alındığını vurguladı. Gemiyle ve motorla gelen taraftarlardan artık münferit olarak gelmeleri istendiğini dile getiren yönetici Deriş, ''Taraftarlarımızın maç için stada kara yoluyla, taksiyle, dolmuşla gelmelerini istiyoruz. Çevik kuvvet stat çevresinde gerekli tedbirleri alacak. Kendileri huzurlu ve rahat bir şekilde stada giriş yapacaklar. Toplu olarak stada gelen taraftarlarımız için Kadıköy'de tedbir alınacak, güvenlik kuvvetleri bu tür gelişlere izin vermeyecek'' şeklinde konuştu.