Pazar günü oynanacak F.Bahçe- Beşiktaş maçını yöneteceği açıklanan hakem Vedat Yüksel, "Sezona iyi bir başlangıç yapmıştım. Derbide görev almam sürpriz olmadı. Bunu bekliyordum. Bana güvenenleri utandırmamak için elimden geleni yapacağım" dedi. Hakemliğe ilk başladığı dönemde anne ve babasının buna karşı çıktığını anlatan Yüksel, "Ama ondan sonra durum değişti, yumuşadılar. Geçen sene babam vefat etti. Annem ise bana destek oluyor. Önce birinci ligde yardımcı hakemlik önerdiler. Ama ben orta hakem olmak için üçüncü ligden başladım" şeklinde konuştu. Anadolu lisesi mezunu olan ve yapancı dilini geliştirmek için İngilizce kitaplar okuduğunu söyleyen Vedat Yüksel'in ayrıca en büyük zevki müzik dinlemek. Ortalaması 3 gol
Mersin Bölgesi hakemlerinden Vedat Yüksel, 2004-2005 sezonundan itibaren Süper Lig'de maç yönetmeye başladı. Yüksel, 7 lig ve 1 kupa maçında 35 sarı ve 1 kırmızı kart gösterdi, 2 penaltı kararı verdi. Ligde yönettiği 7 maçta 22 gol (ortalama 3.1) atılan Yüksel'in düdük çaldığı karşılaşmalar:
Hafta Maç Sonuç
3 Bursa-G.Birliği 0-0
5 G.Antep-A.Gücü 2-2
6 Ç.Rize-Kayseri 2-1
8 G.Saray-Konya 3-3
9 Ankara-F.Bahçe 2-2
12 Ç.Rize-G.Saray 2-1
13 K.Erciye-G.Birliği 0-2