Demirören'den bayram mesajı

Beşiktaş Kulübü Başkanı Yıldırım Demirören, Türk ulusunun ve siyah-beyazlı camianın Kurban Bayramı'nı kutladı.

Demirören, siyah-beyazlıların resmi internet sitesinde yer alan bayram mesajında, ''Bayramlar, insanlar arasındaki karşılıklı sevgi ve saygının daha da güçlendiği, milli ve dini duyguların, inançların, örf ve adetlerin uygulanıp sergilendiği özel günlerdir. Hep birarada, sevgi dolu ve huzurlu nice bayramlar geçirmek dileğiyle, tüm camiamızın ve ulusumuzun Kurban Bayramı'nı kutluyorum. Birlik ve beraberliğimizin güçlendiği, başarılarla perçinlenen, mutlu ve huzurlu nice bayramlara...'' dedi.

Karakartal'a devam... Karakartal Mobil Uygulamaları