"Carlos benden iyi"

Örnek aldığı futbolcuların başında Roberto Carlos’un geldiğini ifade eden İbrahim Üzülmez, “Roberto Carlos çok başarılı bulduğum bir isim. Her ne kadar Roberto Carlos’tan iyi olduğumu yazsalar çizseler de, öyle birşey yok. Benim ağzımdan böyle bir şey çıkmadı” dedi. Roberto Carlos’un çok büyük bir futbolcu olduğunu vurgulayan Üzülmez, “Benden iyi futbolcu olduğunu kabul etmek gerek. Ama lige baktığımız zaman, ben Roberto Carlos’tan daha iyi performans beklerdim” diye konuştu.
Karakartal'a devam... Karakartal Mobil Uygulamaları