Bosque'ye yanıt!

Gelişi kadar gidişi de olay olan Vicente del Bosque’nin “Oscar Cordoba ve Ronaldo’yu yönetim istemiyordu, ben onlar ne istediyse onu yaptım” sözlerine başkan Yıldırım Demirören’den kısa ve öz bir yanıt geldi. Böylesine iddialar karşısında gülüp geçtiğini belirten genç başkan, “Daha bir hafta önce kendisiyle konuştum. Böyle bir şey söylemedi, sitem de etmedi. Bu tür iddialarla muhatap olmak istemiyorum” diye konuştu.

‘Böyle övgü almak hoş’

Bosque’nin, kendisi hakkında söylediği övgü dolu sözlere teşekkür eden teknik direktör Rıza Çalımbay ise şöyle konuştu: “Her zaman söylüyorum, Del Bosque iyi bir teknik adam. Arkasından konuşmamak en doğrusu. Ama onun döneminde maalesef Beşiktaş’ta çok şey ters gitti. Başarısız gibi gözükse de, bu onun kariyerine hiç bir zaman için gölge düşürmez. Bir teknik adam olarak Bosque’den böyle bir övgü almak çok hoş.”

Karakartal'a devam... Karakartal Mobil Uygulamaları