‘Böyle övgü almak hoş’
Bosque’nin, kendisi hakkında söylediği övgü dolu sözlere teşekkür eden teknik direktör Rıza Çalımbay ise şöyle konuştu: “Her zaman söylüyorum, Del Bosque iyi bir teknik adam. Arkasından konuşmamak en doğrusu. Ama onun döneminde maalesef Beşiktaş’ta çok şey ters gitti. Başarısız gibi gözükse de, bu onun kariyerine hiç bir zaman için gölge düşürmez. Bir teknik adam olarak Bosque’den böyle bir övgü almak çok hoş.”