Sivasspor maçında ayak bileği dönen Bobo’nun haftasonu Fenerbahçe ile yapılacak lig maçında yer almayacağı belirtildi. Kulüp Doktoru Ayhan Opur golcü oyuncunun bu sabah genel kontrolden geçeceğini belirtirken, "Ayağında yırtık oldu. 3 hafta sahalardan uzak kalacak" diye konuştu.