"Bırakmaya niyetim yok"

Beşiktaş’a menacer-futbolcu olarak hizmet eden Tayfur, kariyeriyle ilgili ilginç açıklamalarda bulundu. Sakatlık döneminde futbolu çok özlediğini dile getiren tecrübeli oyuncu, “Beşiktaş’a fayda sağlayamayacağımı düşünürsem, o zaman bırakabilirim. Ama şu an kendimi çok iyi hissediyorum. Devam diyerek mantıklı bir karar verdiğimi düşünüyorum” ifadesini kullandı.

‘Düşüş Samsun maçıyla’

Şampiyonluk şanslarını ilk 8 haftada 6 puan toplayarak kaybettiklerini de vurgulayan Siyah - Beyazlı futbolcu, sözlerini şöyle tamamladı: “Düşüş geçen yılın 2’nci yarısındaki Samsun maçıyla başladı. Futbolcular ve teknik kadrodaki değişiklikler nedeniyle uyum sorunu yaşadık. Ama bunu atlattık ve 2. yarının lideri konumuna geldik. Kalan dört maçımızı da kazanıp, sezonu en iyi yerde bitireceğiz.

Karakartal'a devam... Karakartal Mobil Uygulamaları