Sivas maçının ardından ağır para cezası kesen yönetim, oyuncuları mali konuda rahatlatmak için harekete geçti.
Geçen sezon Okan Koç'un bedelsiz olarak takımdan ayrılmasından ağzı yanan siyah - beyazlılar, özellikle yabancı oyuncuların bu kuralı işletmemesi için işi sıkı tutuyor. Futbolcularla önceki akşam yaptığı konuşmada biriken alacakların ödeneceğini de ifade eden 2. Başkan Murat Aksu, bu şekilde bir taşla iki kuş vurmayı planlıyor.
Aksu, oyunculara olan borçlarının kapanmasının yanında, kritik derbi öncesinde takıma moral motivasyon da sağlamak istiyor.