Çirkin ithamlar
Arkamdan uyuşturucu kullandığım dedikodusuna girdiler, mafyayla ilişkim olduğuna dair konuştular, cinsel tercihimle ilgili tartışmalar yaptılar, şampiyonluğu sattığımı yazdılar. Daha çirkin ne olabilir? Bir kişi çıksın da, kolaysa, Serdar Bilgili'nin bana bir kuruş borcu var desin, hadi! Hodri meydan! Çok, ama çok kırgınım!
İyi niyetli değiller
Beşiktaş'ta benim üç yıl daha başkanlık yapmamı beklemek istemeyen gruplar vardı. Ben de 'Hadi çekildim, istediğiniz gibi at koşturun' dedim. Ne yazık ki iyi niyetli ve beklentisiz olarak Beşiktaş'a hizmet eden çoğunluk şu anda sessiz. Menfaat bekleyenler ve iyi niyetinden şüpheli olduğum azınlık söz sahibi. Çok üzüntü verici...
Sessiz kaldılar!
Onların da onurunu lekeliyor bu durum. Kendisi de o zaman benim yanımda yönetimdeydi, böyle bir karar alınsa onu da bağlardı. Çıkıp böyle bir şeyin nasıl uydurulduğunu anlamadığını, bu tip yalanların sadece camiaya zarar vereceğini, beni tanıdığını ve asla böyle bir şeyin yaşanmadığını anlatmasını isterdim. Ama sessiz kaldılar.
Rahat bıraksınlar
Türkiye'de futbolun temiz olduğunu da hiç kimse iddia edemez. O kadar uzak kalmak istiyorum ki, beni rahat bıraksınlar ve kendi çamurlarının içine geri dönsünler. Ben yokum artık. Maça gitmiyorum, sonuçlarını bile öğrenmiyorum, Beşiktaş ile ilgili hiçbir şey duymak istemiyorum. Hayatımın her noktasından çıkarıp attım Beşiktaş'ı.