Beşiktaş'ın orta sahadaki çalışkan ismi Okan Buruk, "Dedikodularla ilgilenmiyorum. Hiçbir yere gitmiyorum. Futbolu siyah beyazlı forma altında bırakmayı düşünüyorum. Teknik direktörümüz Rıza Çalımbay'ın sistemi doğrultusunda çalışıyor ve çalışacağım" dedi. Dün Teşvikiye'de Emre Belözoğlu ile ortaklaşa kurdukları Breeze giyim mağazasının açılışını yapan Buruk, "İtalya'dan Türkiye'ye futbol oynamaya geldim. Beşiktaş'ta mutluyum. Bu onurlu forma altında şampiyonluk tatmak istiyorum" dedi.Siyah beyazlı takımın, yönetici ve camia olarak kaliteli bir bünyeye sahip olduğunu sözlerine ekleyen tecrübeli oyuncu, şunları söyledi: "Bu sezon şanssız bir dönem geçirdik. Çıkışı biraz geç yaptık. Ama gelecek yıl bu hatayı telafi edeceğiz. Zaten başkanımız Yıldırım Demirören, futbol şube sorumlumuz Kıvanç Oktay ve yönetim kuruluna kupa sözümüz var. Bunu başaracağımıza inanıyorum.