"Beşiktaş'a neler yapıldı?"

Beşiktaşlılığı ile bilinen TMSF Başkanı Ahmet Ertürk, Türkiye'de futbol dünyasının kirlendiğini ve temizlenmeye muhtaç olduğunu söyledi. Serencebey Dergisi'ndeki röportajda, "Tüm pislikler halıların altına süpürülmüş ama artık ortada halı da yok, herkes pisliğin üzerinde oturuyor. Böyle bir şey futbolun ölümüdür. Son bir, iki senedir ne kazanan zevk alıyor, ne kaybeden razı oluyor. Hakemler futbol yönetemez hale gelecek" diyen Ertürk şöyle devam etti: "Geçen sene ikinci yarıdan sonra başlayan çöküntüyü, hiçbir zaman anlayamadım. Belki de Beşiktaş'ın uğradığı bu yıkımı anlamak, Türkiye'de çok şeyi anlamak demek olacak. Bunun için, bundan sonraki amaçlarımdan biri, o dönemin niye böyle olduğunu anlamak olacak. Beşiktaşlılar'ın bir kısmı bu durumu normal karşıladı, ama aslında hiç de normal değildi. O dönemde yönetimde bulunmuş insanların, Beşiktaşlılar'a bunu açıklama sorumluluğu var."

Bu olay unutulmaz

"Burada futbol faktörleri mi, yoksa futbol dışı faktörler mi rol oynadı? Türkiye'de bu 3-4 aylık süreçte olup bitenleri anlamak, belki bütün Türkiye tarihini anlamakla eşdeğer ölçüde önemli. Çünkü Türkiye'nin sosyal, iktisadi, siyasi tarihinde çokça rastladığımız, muhtemelen entrikaların getirdiği bir sonuç. Bunun niye Beşiktaş'a karşı yapıldığını birilerinin anlatması lazım. Yönetim değişikliği ile unutulur diye umut ederek geçiştirilecek bir olay değil." 

Karakartal'a devam... Karakartal Mobil Uygulamaları