‘Manisa’yı da yeneceğiz’
3-1’lik Ankaragücü zaferi sonrasında teknik heyetten yapılan açıklamada, “Farklı galibiyeti bizi yalnız bırakmayan Başkan’a armağan ediyoruz” denildi. Taraftarlar da 90 dakika bitiminde futbolcuları alkışladı. Takıma ve teknik heyete sonuna kadar güvendiğini söyleyen Başkan Demirören, “Manisaspor maçını kazanmak zorundayız. Devre arasında, her şeyi masaya yatırıp geniş bir değerlendirme yapacağız” dedi.
‘Gereken hamleler yapılacak’
Gereken hamlelerin yerine getirileceğini ifade eden Başkan, “Camiamız rahat olsun. Her tedbiri alıyoruz. İhtiyaca göre yapacağımız takviyelerle şampiyonluk yarışında daha güçlü olacağız. Yeter ki, Beşiktaş camiası kendi içinde birlik ve beraberliği sağlasın. Her türlü engeli, tüm zorlukları elele verip aşacağımıza yürekten inanıyorum” diyerek iddialı bir açıklama yaptı.