"Beşiktaş için oynuyorum"

Arjantinli oyuncu Delgado ise sadece kendisinin yükselen performansının olmadığını, takım olarak iyi oynamaya başladıklarını ifade etti.

''Sadece kendim için değil Beşiktaş için oynuyorum'' diyen Delgado, son haftalardaki iyi futbolun nedeninin sorulması üzerine, ''Tek değişen şey, benim oynadığım pozisyon. Oynamak istediğim pozisyonda görev alıyorum'' diye yanıtladı.
Karakartal'a devam... Karakartal Mobil Uygulamaları