‘İsim vermiyorum ama...’
Karşılaşmaya dönük açıklamalarına, “Bizim için en büyük sorun konsantrasyondu” diyerek başlayan Rıza Çalımbay, şunları söyledi: “Fenerbahçe karşılaşmasına kadar hep kazandık. Açıkça söylemek gerekirse en büyük korkum Konyaspor sınavıydı. Ama bunu rahat geçtik. Mücadeleden önce çok iyi konsantre olduk. Bazı futbolcularımda isteksizlik vardı ama şu an isim vermek istemiyorum. İbrahim Akın’ın attığı gol güzeldi, o zaten bunu hep yapıyor. Kalan 4 maçı da kazanmak istiyoruz.”
Arıca’ya destek çıktı
Küçük bir grup Çaykur Rizespor taraftarının maçtan sonra Erdoğan Arıca’yı istifaya davet etmesi konusuna da değinen teknik adam, “Erdoğan hoca da benim gibi, göreve geldiğinde takımı tanımıyordu. Bir şeyleri oturtmak için zamana ihtiyacı var. Ben de yavaş yavaş tanımaya başlamış ve daha sonra Rizespor iyi futbol oynamayı başarmıştı. Bu dönemlerde kazanmak önemlidir. Her zaman böyle şeyler olur, büyütmeye gerek yok” ifadesini kullandı.