‘Oynamak isterdim’
Yalçın, geçen sezon oynanan son Fenerbahçe maçında Beşiktaş formasıyla ezeli rakiplerine iki gol attığını hatırlatarak, "Beşiktaş iyi bir kadroya sahip ancak kötü günler geçiriyor. Ama Kadıköy'deki maçların havası bir farklı oluyor. Beşiktaş her zaman Fenerbahçe maçlarına farklı bir havayla hazırlanır. Bu maçta ben de oynamayı çok isterdim. Beşiktaş camiası olası bir galibiyetle yaralarına merhem sürebilir. Taraftarlar için de zevkli bir karşılaşma olacak" yorumunu yaptı.
Hey gidi günler!
Beşiktaş forması altında özellikle Kadıköy’de oynanan hemen hemen her karşılaşmaya damgasını vuran Sergen geçen seneki Fenerbahçe Beşiktaş maçında attığı iki golle takmına bir puan kazandırmıştı.