"Akıllandım"

Del Bosque döneminde kiralık olarak önce Konyaspor'a ardından da Ankaragücü'ne gönderilen Okan Koç, Pasfotomaç'a konuştu. Artık akıllandığını söyleyen Okan "Beşiktaş'tan ayrılırken, çok üzülmüştüm. Bu geçen sürede aklım başıma geldi. Rıza hocanın Beşiktaş'a gelmesi ile yeniden kendimi göstereceğim. Okan Koç'un kim olduğunu görecekler" dedi.

Bu sene tatil yapmak yok

Öncelikle Beşiktaş'ın formasını kapacağını ve sırtından hiç çıkartmayacağını belirten genç futbolcu Okan "Beşiktaş'tan ayrı kalmam beni çok hırslandırdı. Herkes tatil yaparken, ben çalışacağım. Kamp döneminde de bomba gibi olacağım. Önce Beşiktaş'ın, ardından da milli takımın formasını giyeceğim. Kendime güveniyorum" diye konuştu.

Karakartal'a devam... Karakartal Mobil Uygulamaları