Kartal'ın Divan Kurulu Başkanı Şeref Nasır, küfürün önlenmesi için ajanlığa soyundu!.. Osmanlı padişahları gibi tebdil-i kıyafet giyip, kapalı tribünün tam göbeğinde fanatik taraftarlarla birlikte 4 maç izleyen Nasır, ‘Neden küfür ediliyor, içeri nasıl bedava giriliyor, biletleri kim temin ediyor?’ sorularına cevap aradı: ‘1-Belli gruplara yönetim bilet sağlıyor. 200-300 kişilik gruplar % 50 ucuz bilet alıyor. 2-Taraftar grupları bedava bilet alıp bunları Feriköy’de satıyor. 3-Stada bedava girmek için olay çıkartılıp, kargaşa yaratılıyor’ gibi eksiklikler belirleyen Şeref Nasır, bunların önlenmesi için şu önerileri sundu: 1-Toplu bilet satışı yasaklanacak. 2-Bir kişi en fazla 2 bilet alabilecek. 3-Maç başlamadan koltuklara oturanlara bilet sorulacak. Nasır ayrıca, ‘Yönetimle konuştuk. Onlar da küfüre dur demenin zamanının geldiğinin farkında. Artık iyiler tribüne gelecek’ şeklinde konuştu.