‘Gençliğimizi sattık’
Sivasspor maçı sonrasında birbirine gelen Kapalı Tribün ile Numaralı Tribün liderleri ilginç açıklamalar yaptı. Tigana ve yönetime verdikleri destekten dolayı diğer tribünlerin tepkisini çeken Çarşı Grubu’nun lideri Alen Markaryan, camia olarak çok zor günler geçirdiklerini belirterek, “Biz o maçta yaşananları olay olarak nitelendirmiyoruz. Anlık bir tepkiydi. Bize satılık diyenler bilsin ki biz sadece gençliğimizi bu takım uğruna sattık. Hepimiz bu takım uğruna uğraşıyoruz” ifadelerini kullandı.
Numaralı tribünün ileri gelen isimlerinden Armağan Uslu da, Sivas maçında yaşanan olayları bir anlık sinir gerginliği olarak tanımlayıp, şunları söyledi: “Çarşı, tüm maçlara giden bir grup olduğundan, yönetim tarafından desteklendiklerini düşünenler çoğunlukta. Ama olay böyle değil. Maçın gerginliğiyle istenmeyen hadiseler yaşandı. Tribünlerimiz bu tip olaylardan zarar görmez. O stattaki herkes takımın başarısını istiyor hepsi bu. Aile içinde bu tip olaylar yaşanabilir. Önemli olan yaraları sarmaktır” dedi.