Oynadıkları futboldan dolayı eleştiriler geldiğini ve bunların hiçbirini hak etmediklerini anlatan Üzülmez, "Sezon başında yeni bir takım kuruldu. Neredeyse birçok şey olumlu olarak değişti. Liderin sadece üç puan gerisindeyiz. Ama eleştirilere ve yazılanlara bakılınca sanki küme düşüyoruz. O zaman bunlarda art niyet var diye düşünüyorum." ifadelerini kullanarak şöyle devam etti: "Bu sezon bizim kadar hakem hatalarından puan kaybeden olmamıştır. Sakat oyuncuların çokluğu da bizi olumsuz etkiledi. Basit hakem hatalarından en az 5 puanımız gitti. Bunları kaybetmesek lider bile olabilirdik. Her maç 7-8 eksikle oynadık. Bunlar olmasaydı sıralamadaki yerimiz farklı olurdu."
Taraftarın kendilerine her zaman destek olduğunu; ama Liverpool maçından sonra Sivas maçında gösterdikleri tepkinin takıma pahalıya patladığını kaydeden Üzülmez, "Bu takım hiç mi olumlu bir şey yapmadı? Biz Liverpool maçını kazandıktan sonra bile eleştirildik. İyi oynadığımız maçlarda bile yerden yere vurdular. Geriye dönüp baktığımda Liverpool'a 8-0 kaybettiğimiz maç var. Onun için de taraftarımızdan özür diliyorum. Keşke kaybettiğimiz Sivas maçında da bizi 90 dakika destekleselerdi. 2-1 kaybettiğimiz Sivas maçını unutamıyorum. Takıma tam destek beklerken istemediğimiz şekilde protesto edildik. 1-0 öne geçtiğimiz maçı taraftarın tam destek vermemesinden dolayı kaybettik. Onların baskısı bizim motivasyonumuzu da bozdu." itirafında bulundu. Transferden yana şanslı olmadıklarını ifade eden Kaptan Üzülmez, "Hocamızla çok iyi bir uyum sağladık; ama bazı transferlerden gereken verim alınamadı. Yabancıların ve yeni gelen yerli oyuncuların katkısı az oldu. Ligin 2. yarısında onların katkısını bekliyoruz. Yeni takviyeler takıma adapte olursa şampiyon olmamamız için sebep yok." diyerek camianın desteğini istedi.