3 kayıp verdik

Çaykur Rize deplasmanından 3 puanla dönen Beşiktaş'ta, Ahmed Hassan, Pancu ve Koray cezalı duruma düştü...

Önce hakemi aldatmaya yönelik hareketten Ahmed Hassan, ardından rakiplerine yaptıkları fauller sonrası Pancu ve Koray, maçın hakemi İsmet Arzuman tarafından sarı kartla cezalandırıldı. Daha önceden 3’er sarı kartı bulunan bu futbolcular, böylece cezalı duruma düştü. Ahmed Hassan, Pancu ve Koray, Siyah - Beyazlı ekibin önümüzdeki hafta Samsunspor ile oynayacağı karşılaşmada forma giyemeyecek. Bu arada dün 3. sarı kartını gören Çağdaş da ceza sınırına geldi. 

Karakartal'a devam... Karakartal Mobil Uygulamaları