2005'in en iyisiyiz!

Beşiktaş Asbaşkanı Kıvanç Oktay, son 22 haftanın en iyi takımı olduklarını söyledi. Oktay "Sadece 1 mağlubiyet, 4 de beraberlik aldık. Şanssız puanlar kaybetmesek şimdi farklı yerdeydik" diye konuştu.

Uluç'tan Kutlama

Dün, D.Bakırlı tavacı Recep Usta'nın Suadiye'deki restoranta açılışına katılan futbolcu ve yöneticilerle karşılaşan Hıncal Uluç da siyah-beyazlılara "Performansınızdan dolayı sizi kutluyorum" dedi.

Karakartal'a devam... Karakartal Mobil Uygulamaları