Beşiktaş Asbaşkanı Kıvanç Oktay, son 22 haftanın en iyi takımı olduklarını söyledi. Oktay "Sadece 1 mağlubiyet, 4 de beraberlik aldık. Şanssız puanlar kaybetmesek şimdi farklı yerdeydik" diye konuştu.
Uluç'tan Kutlama
Dün, D.Bakırlı tavacı Recep Usta'nın Suadiye'deki restoranta açılışına katılan futbolcu ve yöneticilerle karşılaşan Hıncal Uluç da siyah-beyazlılara "Performansınızdan dolayı sizi kutluyorum" dedi.