Devre arasında takıma bir iki takviye yapmayı düşündüklerini anlatan Erdoğan, ''Devre arasında da yapacağımız bir iki takviye ile şampiyonluktaki iddiamız daha kuvvetlenmiş olacaktır. Devre arasında iyi çalışarak, ikinci yarıya dinlenmiş ve hazırlıklı olarak gireceğiz. Bu da bizi şampiyonluğa götüren yol olacaktır'' diye konuştu.
Tesisleşme açısından da çalışmaların sürdüğünü kaydeden Erdoğan, ''Bunlar arasında stadımızın yapılması da var. Hazırlıklarımız nihai noktaya gelmek üzeredir. Kısa bir süre sonra sayın başkanımız Yıldırım Demirören başta stat projesi olmak üzere diğer oluşturacağımız tesislerle ilgili basın toplantısı düzenleyerek kamuoyuna duyuru ve açıklamalarda bulunacaktır'' şeklinde konuştu.