Bu haberi yazdır
"G.Saray'ın asıl korkusu Beşiktaş!"
Fotomaç gazetesi köşe yazarı Turgay Demir, Galatasaray'ın içerisinde bulunduğu duruma dair görüşlerini paylaştı.  
G.Saray'ın asıl korkusu Beşiktaş!

Fotomaç gazetesi köşe yazarı Turgay Demir, şampiyonluk mücadelesi ile ilgili bir yazı kaleme aldı.

İşte o yazı;

Galatasaray isyanda.. Hafızayı resetleyen yöneticiler, sadece kendi aleyhlerine olan hatalardan bir de klipyapmışlar... Oysa Galatasaray lehine, özellikle de Yusuf Namoğlu MHK'sı döneminde yapılan bariz hakem hatalarından bir sezonluk dizi film çıkar... Öyle klip falan kurtarmaz yani...

ÜMİT ÖZTÜRK ŞAMPİYON YAPTI
Geçen sezonu hatırlayın. Alanya'da mağlubiyetten Ümit Öztürk kurtarmıştı Aslan'ı... Sonra da zafer pozu (!) vermişti Fatih Terim'le... Unutuldu sanıyorlar... Bu sezon Nagatomo'nun küfürleri, Diagne'nin rakibe attığı dirsek, Muslera'nın Antalya maçındaki karete darbesi...

Bırakın hepsini, sadece Trabzonspor maçında yine Ümit Öztürk'ün (Tesadüfe bakın) yaptığı hatalar olmasa şimdi şampiyonluk yarışında falan yoktu bu Aslan parçaları!

9 KİŞİLİK TAKIMA ANCAK GOL ATABİLDİLER
Neymiş, Fenerbahçe'den Mehmet Topal atılmamış! Yani rakip 9 kişi kalmamış!.. Pardon, siz sahaya çıkarken "Bu Fener 9 kişi kalırsa ancak yeneriz" diye mi çıkmıştınız! Neymiş, Hasan Ali'yi hakem direkt atmamış da, VAR'la atmış. Yahu sonunda atmış ya daha ne istiyorsunuz? Maçı tekrar izleyin ve acı gerçeği görün... İki takım 11'e 11 iken Galatasaray gol atamadı...

Fenerbahçe yaklaşık 50 dakika 10 kişi oynadı, yine gol atamadı Cim Bom! Ne zaman attı!? Fenerbahçe 9 kişi kaldığında. Yani Hasan Ali atılmış ve Skrtel de kenarda tedavi edilirken!..

BEŞİKTAŞ GÜMBÜR GÜMBÜR GELİYOR
İşte asıl can yakan bu... 10 kişilik Fenerbahçe'yi yenemediler. Dahası şimdi bir korku düştü yüreklerine, çünkü Beşiktaş gümbür gümbür geliyor... Yani ikincilik tehlikeye girdi! Paniklerinin asıl sebebi bu...

O nedenle MHK'yi ziyaret edip gelecek haftaları, daha doğrusu Beşiktaş derbisini kurtarma peşindeler. Peki yerler mi!? Yemezler! Yusuf Namoğlu MHK'sı olsa belki yerdi! Hatırlayın, Galatasaray Başkanı kelle isteyince Namoğlu hemen iki hakemin kellesini tepsiye koyup sunmuştu... Ne Sabri Çelik böyle bir şey yapar, ne de MHK'nın diğer üyeleri.. Yani, yanisi şu; Galatasaray bir derece almak istiyorsa bunu sahada oynayarak yapmak zorunda...

TERİM İŞİNE GELİNCE KONUŞUYOR
Fatih Terim'e gelince. Sevgili İmparator kendi lehine olan hakem hatalarında olduğu gibi, aleyhinde olanlara da sessiz kalırsa alkışlarız, yoksa eleştiri oklarımız sürekli üzerinde olur. Herkes önce aynaya bakacak... Sen Feghouli'yi oyundan çıkardığın anda maçı kaybettin Fatih Terim hocam! 10 kişilik Fenerbahçe'ye karşı orta sahada yan pas yapmaktan ileri gidemedin. Boş ver hakemi falan, Beşiktaş geliyor ve sizi böyle yakalarsa Başakşehir gibi ezip geçer haberin olsun....

Karakartal mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın

Yorum Yaz

Yorumları okumak veya yazmak için üye girişi yapmanız gerekmektedir.

Bizi Takip Edin
Karakartal google+ Karakartal Twitter Karakartal Facebook Page Karakartal RSS Karakartal �phone Karakartal Mobil
En çok okunan haberler

TÜMÜ